Oferujemy zdalny serwis i wsparcie techniczne

Home » Aktualnosci » Oferujemy zdalny serwis i wsparcie techniczne

Oferujemy zdalny serwis i wsparcie techniczne, zaplanowaną konserwację systemów sterowania (ACS) od programistów / certyfikowanych specjalistów INFOCOM sp. z o.o. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Zapewniamy bezpieczne połączenie z dobrze rozwiniętym protokołem bezpieczeństwa w celu ochrony przesyłanych danych.

 

Główne zadania zdalnego wsparcia:

  • Monitorowanie działania sprzętu
  • Diagnostyka stanu urządzenia i zdalna konfiguracja
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i kwestii
  • Aktualizacja oprogramowania

Naszym celem jest uczynienie zdalnego wsparcia wydajnym i bezpiecznym:

  • zapewnienie szybkiej pomocy w rozwiązywaniu incydentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
  • zapewnić ochronę przed złośliwą/nieekspercką ingerencją w procesy technologiczne i nieuprawnionym dostępem do systemu kontroli;
  • skrócenie czasu przestoju sprzętu dzięki szybkiemu zaangażowaniu zewnętrznych specjalistów w zadania diagnostyczne, rozruchowe i konserwacyjne;
  • poprawa jakości i szybkości planowanych napraw i wymian sprzętu;
  • eliminacja opóźnień w świadczeniu usług związanych z przybyciem specjalistów do placówki (oprócz kosztów podróży).

Aby zamówić system zarządzania magazynem, prosimy o kontakt z naszymi menedżerami:

Opublikowano 25. Kwiecień 2023 r.

Strona korzysta z plikow cookies w celach okreslonych w polityce prywatnosci i cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub uzyskiwania dostepu do cookies w Twojej przegladarce.