Oferujemy zdalne wykonywanie prac serwisowych i wsparcia technicznego

Home » Aktualnosci » Oferujemy zdalne wykonywanie prac serwisowych i wsparcia technicznego

Zapewniamy bezpieczne połączenie, odpowiednio opracowany protokół bezpieczeństwa w celu ochrony transmisji danych.

Główne zadania zdalnego wsparcia:

  • Sprawdzanie działania sprzętu
  • Diagnostyka stanu sprzętu i zdalna konfiguracja
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i kwestii
  • Aktualizacje oprogramowania

Naszym celem jest usprawnienie i zapewnienie zdalnego wsparcia:

  • Zapewnienie pomocy operacyjnej w analizie incydentów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
  • Zapewnienie ochrony przed złośliwą/nieuprawnioną ingerencją w procesy technologiczne i nieautoryzowanym dostępem do ACS TP;
  • Skrócenie czasu przestojów sprzętu dzięki szybkiemu angażowaniu zewnętrznych specjalistów do rozwiązywania problemów związanych z diagnostyką, uruchamianiem i konserwacją;
  • Poprawa jakości i szybkości planowanych napraw i wymian sprzętu;
  • Eliminacja opóźnień w świadczeniu usług związanych z przybyciem specjalistów do placówki (eliminacja kosztów podróży).

Aby zamówić system zarządzania magazynem, prosimy o kontakt z naszymi menedżerami:

Opublikowano 30 października 2023 r.

Strona korzysta z plikow cookies w celach okreslonych w polityce prywatnosci i cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub uzyskiwania dostepu do cookies w Twojej przegladarce.